Cem ÖZÜAK

Cem ÖZÜAK

Cem ÖZÜAK

İstanbul  doğumlu  olan  Cem  Özüak,  üniversite  hayatında  sırasıyla  1998  yılında  Kocaeli  Üniversitesi  Fotoğraf  Bölümü  ve  2002  yılında Anadolu  Üniversitesi  İktisat  Fakültesi  İktisat  Bölümü’nden  mezun  oldu.  2010  yılında  Marmara  Üniversitesi  Halkla  İlişkiler  Ana  Bilim  Dalı Kişiler  Arası  İletişim  Bölümü’nde  yüksek  lisansını  tamamladı.  Yüksek  lisans  tezi,  “Kitle  İletişim  Araçlarıyla  Propaganda  Teknikleri”  dir.  Su anda  İstanbul  Üniversitesi  Sosyoloji  Bölümü’nde  eğitimine  devam  etmektedir.  Neoglance  Eğitim  Derneği’nden  Yaşam  Koçluğu  ve  Öğrenci Koçluğu  eğitimleri  almıştır.  ICF  Onaylı  Koçluk  Eğitimini  House  of  Human’da  tamamlamıştır.  Eğiticinin  eğitimleri  de  dahil  olmak  üzere  pek  çok kurumdan  çeşitli  eğitimler  almıştır  ve  almaktadır.İş  hayatına  Yaşar  Holding’te  pazarlama  uzmanı  olarak  başladı  ve  2  yıl  bu  görevde  çalıştı. Ardından  Türkiye  İş  Bankası’na  girdi  ve  orada  8  yıl  boyunca  Çağrı  merkezinden  nakit  yönetimine  kadar  geniş  bir  skalada  bankacılık tecrübesi  edindi.  İletişim  bilimleri  alanındaki  çalışmaları  bankacılığın  önüne  geçince  müşteri  ilişkileri  yöneticisiyken  bankadan  ayrılarak eğitim  ve  danışmanlık  alanında  çalışmaya  başladı.2013  yılında  Vodafone  –  İşkur  ortaklı  bir  insan  kaynakları  projesinin  Türkiye  yöneticiliğini yaptı.  Bu  projede  Vodafone’un  ihtiyaç  duyduğu  kurumsal  satış  kanalı  müşteri  temsilcilerinin  seçilmesi,  eğitimlerinin  verilmesi  ve  ardından işe  yerleştirilmelerini  sağlayan  tüm  süreci  yönetti.Okan  Üniversitesi  Sağlık  hizmetleri  ve  yeni  medya  bölümlerinde  öğretim  görevlisi  olarak iletişim  dersleri  vermektedir.Harp  Akademileri,  kurmay  subay  yetiştirme  programında  dönemsel  olarak  iletişim  dersleri  vermekte-dir.2010 yılından  beri  İndigo  Dergisi’nde  yazarlık  yapmaktadır.  İletişim  ve  farkındalık  alanlarında  yazıları  yayınlanmaktadır.Çalışma  ve  Sosyal Güvenlik  Bakanlığı’na  bağlı  departmanlarda  satış,  mağazacılık,  çağrı  merkezi  ve  insan  kaynakları  alanlarında  “uzman  eğitmen”  unvanıyla dersler  verdi.Kurumlara  yönetim,  insan  kaynakları,  pazarlama  ve  kurumsal  iletişim  alanlarında  danışmanlık  ve  koçluk  hizmeti  sunmanın yanı  sıra  pazarlama  iletişimi,  insan  kaynakları,  çağrı  merkezi,  subliminal  mesajlar,  siyasal  iletişim,  kişiler  arası  iletişim,  NLP,  ikna  ve müzakere  teknikleri,  satış  mühendisliği,  yaratıcı  düşünme  ve  problem  çözme,  motivasyon,  satış  yönetimi,  CRM,  eğiticinin  eğitimi,  beden  dili, telefonda  iletişim,  sunum  teknikleri,  CV  hazırlama  ve  mülakat  teknikleri,  takım  çalışması,  stres  ve  öfke  yönetimi  konularında  bireysel  ve kurumsal eğitimler vermektedir.